مجله پیشرو بالابر

ساخت وبلاگ

بسیاری از افرادی که قصد خریداری بالابر تک نفره دارند بدون شک قیمت بالابر تک نفره اهمیت برایشان اهمیت پیدا می کند. در واقع شما باید بدانید یکی از مهمترین فاکتورهایی که زمان خرید هر وسیله ای افراد به آن توجه نشان می دهند قیمت می باشد. در صورتی که یکی از انواع کالاهای خریداری شده شما با بودجه تان مطابقت های لازم را نداشته باشد نمی توانید آن را خریداری کنید. بنابراین بهتر است به خوبی قیمت را پیش از خرید به خوبی مورد بررسی قرار دهید. البته که باید بدانید کیفیت را در ابتدا باید مورد توجه قرار داد تا بتوانید سال های سال از آن استفاده بهینه ای داشته باشید.شما باید به خوبی بدانید که قیمت بالابر تک نفره به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و بر همین اساس شما باید به خوبی با این عوامل آشنایی داشته باشید. آشنایی با این عوامل به شما کمک می کند که بهترین نمونه های این بالابر را بر اساس بودجه خود خریداری کنید. زمان خریداری هر یک از انواع این بالابرها شما باید به خوبی با افرادی که در این زمینه تخصص دارند مشورت کنید. آنها به خوبی شما را راهنمایی می کنند تا بر اساس بودجه و نیازتان یکی از انواع آنها را خریداری کنید.

مجله پیشرو بالابر...
ما را در سایت مجله پیشرو بالابر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پیشرو بالابر pishrobalabar بازدید : 198 تاريخ : دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت: 13:45

قیمت انواع بالابر

قیمت انواع بالابر چقدر است؟ بهترین شرکت برای خرید انواع بالابر با مناسب ترین قیمت کدام است؟ این ها سوالاتی است که در ذهن هر خریداری به وجود می آید. در ابتدا باید این نکته را ذکر کنیم که انواع بالابر با توجه به کاربرد و ویژگی هایی که دارد قیمت های مختلفی دارد.

با توجه به تنوع این محصول خرید بالابر یکی از سخت ترین کارهاست اما با کمک کارشناسان پیشروبالابر به راحتی انجام شده و می توانید از آن لذت ببرید. برای خرید بالابر باید به چند نکته توجه داشته باشید:

دستگاه بالابر باید قبل از خرید توسط کارشناسان شرکت به طور کامل تست شود تا از بروز مشکلات جلوگیری شود.

پیچ و مهره های دستگاه را به طور کامل بررسی کنید تا از اتصال درست آن ها اطمینان حاصل کنید.

دستگاه بالابر باید از کیفیت بالا و تجهیزات مرغوبی برخوردار باشد.

به نشان استاندارد دستگاه توجه کنید.

بدون شک شرکت های تولیدی استاندارد این نکات را به خوبی رعایت می کنند. شرکت پیشرو بالابر نیز یکی از شرکت های معتبری است که کیفیت بالای محصولات، حفظ امنیت جانی و مالی و همچنین جلب رضایت مشتریان مهمترین هدف آن هاست.

مجله پیشرو بالابر...
ما را در سایت مجله پیشرو بالابر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پیشرو بالابر pishrobalabar بازدید : 154 تاريخ : دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت: 13:44

بالابر بیمار سقفی

مناسب ترین ابزار برای جابجایی بیماران به خصوص در بیمارستان ها این نوع بالابر است. به کمک این ابزار پرسنل بیمارستان میتوانند بیماران را بدون کمک فردی دیگر جابجا کنند.بالابر بیمار سقفی همانطور که از اسمش پیداست جزو تجهیزات الکترونیکی است که از سقف آویزان میشود و با وجود داشتن بازوهای قدرتمندی که دارد میتواند بیماران را در کمترین زمان و با ضریب ایمنی بالا جابجا کند.

هزینه خریداری بالابر بیمار :

قیمت بالابرهای بیمار به فاکتورها و عوامل متنوعی بستگی دارد که شما باید به خوبی از آنها اطلاع داشته باشید. ر این صورت می توانید یکی از آنها را که با بودجه شما مطابقت های لازم را دارد خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. شما باید بدانید که بالابر بیمار انواع مختلفی دار و هر یک از انواع آن دارای ویژگی ها و قیمت متنوعی می باشند.

  1. انواع بالابرها که برخی از آنها سقفی می باشد و برخی از آنها مدل های ساده تری دارد. شما برای نصب کردن بالابرهای سقفی باید دو نوع هزینه را پرداخت کنید. یکی از آنها هزینه خود بالابر می باشد و دیگری هزینه نصب آن است که شما باید به خوبی آن را در نظر بگیرید.
  2. در صورتی که کارکرد بالابر خریداری شده با استفاده باتری های قابل شارژ باشد شما باید بدانید که هزینه باتری آن را باید پرداخت کنید.
  3. شما برای نصب بالابرهایی که سقفی هستند باید به افرادی که آنها را نصب می کنند هزینه ای را ارائه دهید. در واقع باید به خوبی بدانید که آن دسته از بالابرهای سقفی به راحتی نصب نمی شوند و تنها آن دسته از افرادی که در این زمینه تخصص دارند می توانند آنها را نصب نماید.
  4. نوع طراحی که برای نصب بالابر بیمار در نظر می گیرید روی هزینه خریداری و نصب آن تاثیر بسیار زیادی می گذارد. در واقع شما باید بدانید اگر می خواهید مسیر زیادی را برای کارکرد این بالابرهای طراحی کنید بهتر است هزینه بیشتری را هم پرداخت نمایید. برای دریافت قیمت انصب این بالابرها بهتر است با افرادی که تخصص بیشتری دارند مشورت کنید تا آنها به شما هزینه را اعلام کنند.
  5. شما می توانید در بسیاری از مراکز درمانی و یا خانه خود از این بالابرها استفاده کنید. زمان خریداری این نمونه از انواع بالابرها شما باید به خوبی کارکرد آن را در نظر داشته باشید. هر یک از آنها اگر کاربرد بیشتری داشته باشند بدون شک هزینه بالاتری را هم برای خرید خواهند داشت. بر همین اساس شما باید به خوبی کاربرد و ویژگی های آنها را زمان خریداری در نظر داشته باشید.
  6.  کیفیت بالابر بیمار یکی از دیگر مواردی است که روی قیمت آن تاثیر دارد. آن دسته از انواع بالابرهایی که کیفیت بالایی دارند بدون شک قیمت بیشتری هم برای نصب خواهند داشت.
مجله پیشرو بالابر...
ما را در سایت مجله پیشرو بالابر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پیشرو بالابر pishrobalabar بازدید : 181 تاريخ : دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت: 13:42

نصب بالابر مغازه

نصب بالابر مغازه امری تخصصی است و باید توسط شرکت فروشنده انجام شود، پس از انتخاب بالابر و پرداخت هزینه آن شرکت موظف است تیم حرفه ای را برای نصب بالابر به محل اعزام کند. همواره سعی کنید شرکت های معتبر را برای خرید و نصب بالابر انتخاب کنید.

ابعاد بالابر مغازه

اگر انتخاب شما یک بالابر معمولی باشد ابعاد آن معمولا ۹۰*۹۰ است. البته ممکن است بر حسب نیاز مغازه یا فروشگاه این ابعاد تغییر کند، به همین دلیل برای اندازه گیری ابعاد مغازه متخصصان شرکت فروشنده ی بالابر باید به صورت حضوری از محل نصب بالابر دیدن کنند و ابعاد آن را اندازه گیری کنند سپس بر اساس ابعاد مکان مورد نظر شروع به ساخت بالابر مغازه کنند.

لوازم بالابر مغازه

بالابر مغازه از کنار هم قرار گرفتن چندین قطعه تشکیل شده است که در ادامه به طور مختصر به آن ها اشاره میکنیم.

  • پاور پوینت: این قسمت از بالابر که خود متشکل از چندین عضو دیگر از جمله: الکتروموتور، پمپ هیدرولیک و شیر برقی است به صورت تک سرعته یا دو سرعته است، پاورپوینت تک سرعته معمولا در ساخت انواع بالابر کاربرد دارد. پاور پوینت دو سرعته نیز معمولا برای کاهش صدا در بالابرهای هیدرولیک و همچنین توقف و حرکت انواع بالابر مورد استفاده قرار میگیرد.
  • دکل بالابر: وظیفه ی این قسمت از بالابر که به صورت عمودی حرکت میکند تحمل وزن کفی بالابر و جابجا کردن آن است.
  • تابلو فرمان: این قسمت از بالابر در هر نوع بالابر متفاوت است و دارای قطعات مختلف است که ممکن است توضیحات اضافه در مورد آن خسته کننده باشد.
مجله پیشرو بالابر...
ما را در سایت مجله پیشرو بالابر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پیشرو بالابر pishrobalabar بازدید : 158 تاريخ : دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت: 13:40

یکی از انواع بالابرهایی که برای محیط های کارگاهی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد بالابر صنعتی می باشد. به طور کلی همه ما به خوبی می دانیم که بالابر برای جابجایی وسیله ها مورد استفاده قرار می گیرد. اما بالابرهای صنعتی برای جابجایی وسیله هایی که سنگین هستند استفاده می شوند و آنها بارهای سنگین را به بهترین نحو ممکن جابجا می کنند. این نمونه از بالابرهای مکانیزم های متنوعی دارند و شما باید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را که بیشتر نیاز دارید را خریداری کنید.زمان خریداری هر یک از بالابرهای صنعتی باید به خوبی کارایی که دارند را بررسی کنید. در این صورت بهترین نمونه را خریداری کرده اید و تا مدت ها از آن می توانید استفاده کنید. بالابر صنعتی دارای نمونه های متنوع می باشد و ویژگی های مختلفی دارد. بنابراین شما زمان خریداری هر یک از آنها باید به خوبی آنها را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید یکی از آنها را که بیشتر نیاز دارید و به دردتان می خورد را خریداری کنید. با استفاده از این بالابرها دسترسی به مناطقی که دشوار است بسیار آسان تر می شود و به همین دلیل آنها برای هر یک از محیط های صنعتی نیاز است.

ویژگی های بالابر صنعتی :

همانطور که بیان نمودیم بالابر صنعتی انواع مختلفی دارد و هر یک از آنها ویژگی های متنوعی نیز دارد. بالابرهای صنعتی که ثابت هستند روی دیوار نصب می شوند و برای اینکه افراد و بارها را جابجا کنند از آنها استفاده بیشتری می نمایند. در واقع شما باید بدانید آنها کیفیت بسیار بالایی دارند و بر همین اساس شما می توانید از آنها استفاده بهینه ای داشته باشید. قیمت آنها بسته به نوع و مدلی که دارند متنوع است و شما باید به خوبی در مورد این ویژگی آنها اطلاعات لازم را داشته باشید. دقت نمایید که برای خرید هر یک از آنها بهتر است به خوبی مدلی که دارند را بررسی کنید تا بتوانید بهترین نمونه آنها را بر اساس کاری که دارید خریداری کنید.

مجله پیشرو بالابر...
ما را در سایت مجله پیشرو بالابر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پیشرو بالابر pishrobalabar بازدید : 153 تاريخ : دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت: 13:39

قیمت بالابر خانگی دست دوم

قیمت بالابر خانگی به چندین عامل بستگی دارد که بهتر است ابتدا به آن بپردازیم و سپس به قیمت بالابر خانگی دست دوم بپردازیم.به طور کلی برای تعیین قیمت بالابر خانگی باید چندین فاکتور را در نظر گرفت، ابعاد بالابر خانگی و امکاناتی که بالابر دارد، همچنین نوع بالابر، قطعات، ظرفیت و طول عمر ساختمان نیز در قیمت بالابر خانگی موثر است.حال باید دید که خرید بالابر خانگی دست دوم علاوه بر صرفه اقتصادی چه مزایای دیگری دارد؟بالابرها از جمله تجهیزاتی هستند که کیفیت و امنیت در آن ها حرف اول را میزند پس اگر قصد خرید بالابر دست دوم دارید باید به این مورد توجه کنید که آیا بالابر خانگی دست دومی که قصد خرید آن را دارید همچنان کارایی دارد؟ آیا میتوان چندین سال از آن استفاده کرد؟ تاریخ تولید و شرکت سازنده ی آن نیز بسیار مهم است. یکی از ویژگی های بالابر های خانگی این است که طول عمر بالایی دارند و به سرعت مستهلک نمی شوند پس میتوان روی نمونه دست دوم آن ها نیز حساب کرد. در صورتی که با بررسی این فاکتورها متوجه شدید بالابر خانگی دست دوم از سلامت و امنیت لازم برخوردار است و همچنان کیفیت خود را حفظ کرده است میتوانید با قیمت کمتری نسبت به بالابر خانگی نو آن را خریداری کنید. به شما توصیه میکنیم برای خرید هر نوع تجهیزات دست دوم مثل بالابر ابتدا به صورت حضوری از آن بازدید کنید تا از خرابی های احتمالی آن اطلاع پیدا کنید و بتوانید از میزان سسلامت و کیفیت آن مطمئن شوید.

مجله پیشرو بالابر...
ما را در سایت مجله پیشرو بالابر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پیشرو بالابر pishrobalabar بازدید : 168 تاريخ : دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت: 13:37

یکی از پرکاربردترین وسیله هایی که در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد بالابر می باشد. شما باید به خوبی در مورد قیمت بالابر ساختمانی اطلاعات لازم را داشته باشید تا بتوانید یکی از آنها را که نیاز دارید خریداری کنید. پارامترها و فاکتورهای بسیار زیادی وجود دارد که روی قیمت انواع بالابرها تاثیر می گذارد شما باید به خوبی در مورد این پارامترها اطلاعات خود را افزایش دهید تا بتوانید بهترین بالابر را خریداری کنید. بالابرها انواع مختلفی دارد و هر یک از انواع آنها هم دارای ویژگی های مختلفی می باشد.

شما باید به خوبی ویژگی ها و مشخصات هر یک از آنها را تشخیص دهید تا بتوانید یکی از آنها را که با نیازهای شما مطابقت دارد را خریداری کنید. زمانی که می خواهید بالابرها را خریداری کنید باید به خوبی با کارشناسانی که در این زمینه تخصص دارند مشورت کنید تا بتوانید یکی از آنها را خریداری کنید.

 

قیمت بالابر ساختمانی تک فاز

در ادامه قیمت بالابر ساختمانی تک فاز را بررسی میکنیم، اما بهتر است ابتدا مشخصات این نوع بالابر را بررسی کنیم و سپس به قیمت بالابر ساختمانی تک فاز اشاره کنیم.بالابر ساختمانی تک فاز دارای یک موتور با قدرت ۳ اسب بخار و یک گیربکس سایز ۸۶ است. همچنین این نوع بالابر دارای یک کلید ۲۵ آمپر می باشد. این بالابرها با توجه به نوع موتور و برند آن توانایی جابجایی ۲۰۰ تا ۳۵۰ کیلوگرم بار را دارند. قیمت بالابر ساختمانی تک فاز در مقایسه با بالابر ساختمانی ۳ فاز بیشتر است زیرا ویژگی های موتور تکفاز نسبت به موتور سه فاز بیشتر است، برای مثال موتور تکفاز بالابر دارای کلاچ، پلاتین، دو خازن و سیم پیچی فشرده تر است.

مجله پیشرو بالابر...
ما را در سایت مجله پیشرو بالابر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پیشرو بالابر pishrobalabar بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت: 13:35

کاربرد های بالابر هیدرولیکی :

به طور کلی شما باید بدانید که بالابر هیدرولیکی به دو دسته تقسیم می شود یکی از آنها نفربر و دیگری باربر می باشد. شما می توانید از این نمونه بالابر در ساختمان ها استفاده کنید و هر یک از کالاهای ساختمانی را با آن جابجا سازید. البته که باید بدانید این نمونه از بالابرها کاربردهای بسیار زیادی دارند و برخی از آنها که اهمیت بیشتری دارند عبارت می باشد از :

  1. برای اینکه در فروشگاه ها کالاها را جابجا کنید و آنها را حمل نمایید می توانید از این بالابرها استفاده بیشتری داشته باشید.
  2. این نمونه از بالابرها به فضای کمی نیاز دارند و عمق چاله آنها باید مناسب باشد.
  3. شما می توانید برای حمل کردن افراد در منازل هم از این بالابرها استفاده داشته باشید.
  4. شما قادر خواهید که آن را با برق ۳ فاز و تک فاز مورد استفاده قرار دهید.
  5. میزان عملیاتی تخریبی را با استفاده از این بالابرها تا حد بسیار زیادی می توانید کاهش دهید.
  6. این نمونه از بالابرها مانند دیگر بالابرها نیستند که به سرویس و نگهداری نیاز داشته باشند. شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.
  7. . هزینه تعمیرات این نمونه از بالابرها بسیار پایین می باشد و شما با کمترین هزینه می توانید از آنها نگهداری کنید.
مجله پیشرو بالابر...
ما را در سایت مجله پیشرو بالابر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پیشرو بالابر pishrobalabar بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت: 13:33

قیمت پایه بالابر ساختمانی

قیمت پایه بالابر ساختمانی بستگی به کیفیت و ضخامت آن دارد، هرچقدر پایه ها و ریل ها ضخامت بیشتری داشته باشند بر قیمت کلی بالابر اثر میگذارد و به نسبت کیفیت آن ها قیمت بالابر بالاتر می رود.حال وقت آن است که مشخصات فنی بالابر ساختمانی را بررسی کنیم، همانطور که گفتیم این نوع بالابر در ظرفیت ها و تناژ های مختلف تولید و طراحی شده است. انواع بالابر با ظرفیت ۳۵۰ کیلو، ۵۰۰ کیلو، ۷۵۰ کیلو و ۱ تن تولید و عرضه شده است. همه ی بالابرهای ساختمانی دارای ترمز نیستند اما بالابرهای با ظرفیت بالا به ترمز احتیاج دارند زیرا امنیت آن ها را تا حد قابل توجهی تضمین میکند.بالابر ساختمانی با ظرفیت ۳۵۰ کیلو دارای یک موتور با ۳ اسب بخار، تک فاز و یا ۳ فاز است و از گیربکس شماره ۸۶ در ساخت آن استفاده شده است.بالابر ساختمانی ۵۰۰ کیلویی که یک موتور با ۵.۵ اسب بخار قدرت دارد سه فاز است و در ساخت آن از گیربکس شماره ۱۱۰ استفاده شده است.موتور بالابر ۷۵۰ کیلویی دارای ۵.۷ اسب بخار قدرت و سه فاز است و گیربکس آن شماره ۱۳۰ است.بالابر ۱ تنی دارای یک موتور با ۱۰ اسب بخار قدرت است و از گیربکس شماره ۱۵۰ برای آن استفاده شده است.در مورد سرعت این نوع بالابر باید بگوییم میتواند ۳۰ دور در دقیقه بزند. بهتر است با یک مثال میزان سرعت آن را مشخص کنیم. یک بالابر با بکسل ۲۰ متری از مقصد بارگیری یعنی سطح زمین را تصور کنید که مصالح ساختمانی را پس از یک دقیقه به مقصد می رساند.

مجله پیشرو بالابر...
ما را در سایت مجله پیشرو بالابر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پیشرو بالابر pishrobalabar بازدید : 164 تاريخ : دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت: 13:32

ویژگی های بهترین بالابر برای خرید :

بدون شک همه افراد برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد که زمان خریداری بالابر بهترین نمونه آن را خریداری کنند. اینکه با ویژگی های بهترین نوع این وسیله آشنایی داشته باشند اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به خوبی آنها را بشناسید. برخی از مهمترین ویژگی هایی که این وسیله دارد و شما باید زمان خریداری به آنها دقت داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. ریل ها و پایه های بالابر یکی از مهمترین قطعات این وسیله می باشد که ایمنی و مقاومت آن باید بسیار بالا می باشد. شما هم زمان خریداری این وسیله باید به خوبی ایمنی و مقاومت آن را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین نمونه آن را خریداری کنید.
  2. الکتروموتور که در این وسیله ها مورد استفاده قرار می گیرد دارای سیم پیچی مس می باشد. مس درونی آنها باید بسیار کیفیت بالایی داشته باشد و توان آن هم زیاد باشد. اینکه این وسیله به آمپر کمی نیاز داشته باشد اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به خوبی آن را زمان خرید در نظر داشته باشید.
  3. ظاهر زیبا و اندازه مناسب آن را باید زمان خرید به خوبی مورد بررسی قرار دهید. در این صورت می توانید بهترین نمونه آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.
  4. دندانه های گیربکس یکی از مهمترین بخش های بالابر می باشد که کیفیت بسیار زیادی دارد. شما باید به خوبی کیفیت آن را مورد بررسی قرار دهید تا عملکرد بالایی داشته باشد.
مجله پیشرو بالابر...
ما را در سایت مجله پیشرو بالابر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پیشرو بالابر pishrobalabar بازدید : 170 تاريخ : دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت: 13:30